maandag 28 maart 2016

Over... Morgen - licht



Verlangen naar Morgen - licht

Ik kon ook niet wachten om dit moment te vieren. Natuurlijk hoort het niet nu, maar, als je in 1958 geboren bent, dan is het ook fantastisch om op je 58 ste te kunnen vieren wat is en kan komen. Dit is het moment.
Ik wist het zeker, een ingeving was het en duurde maar een moment.  Een wakker worden op een stralende wintermorgen. Meer was het niet, maar het was genoeg.
Ik wilde vieren, mijn hersens maakte contact met mijn fantasie. Ik zag het voor me; nieuwe woorden verpakt in beelden, teksten en beelden van traditie die inspireren tot nieuwe technieken en andere vormen van ontmoeten.

Ik wilde me focussen op het nieuwe, het goede, het mogelijke, de inspiratie, een sfeer die verrast, die hoop geeft,  als antwoord op teveel, te negatief, te moeilijk, te eisend te verantwoordelijk.

Ik verlangde zo naar morgen-licht, keer op keer een ultieme mogelijkheid om wakker te worden met ongekende kansen, warmte, vriendschap, nabijheid, zakelijkheid, intens genieten, stilte, vrolijkheid, wijsheid  en ontroering. Stralend, licht, fris, nieuw..
Daarna verlangde ik en wilde ik vorm geven in een moment van ont-moeting samen met  jullie, geliefde,  vrienden, familie, collega’s, mensen die van die 58 jaar weten, soms al 58 jaar lang.


Geen opmerkingen: